2010-03-29
 20:10:55

Vem är jag?

Jag fick den här kommentaren idag och kom på att jag kanske borde berätta lite om mig själv. Igen. För er som inte vet så hackade någon in sig på min blogg och raderade alla mina inlägg så jag förstår att ni vill veta lite om mig. Så här kommer lite Jilainfo:

Den korta versionen

Jag heter Jila (haha no shit!) och fyllde precis 22 år. Jag är kurd från Iran. Har tidigare bott i Iran, Irak, Turkiet. Jag har även bott på fantastiska Gotland (Hej Nemo :D) när jag var yngre. Jag är sen tidigare från Göteborg där min familj bor kvar. För ungefär 2 år sedan flyttade jag till Jönköping pga kärleken och studierna.

Jag pluggar till matematiklärare för 1-7 klassare. Jag är inne på min fjärde termin och har 3 terminer kvar att läsa. Jag älskar barn och har vetat att jag vill bli lärare sen jag var 10 år. Mina älsklingar Valissia och Cornelia läser samma program som mig, vilket gör det hela mycket roligare.

Min man Rawand träffade jag under 2006 i Stockholm genom en gemensam vän. Efter att ha varit ihop i 1 år så friade han och vi förlovade oss. Exakt 1 år efter förlovningen så gifte vi oss. Både mina och hans föräldrar tyckte att vi skulle vänta med giftemål eftersom vi var så unga. Det var svårt att övertala de men vi lyckades och här är vi idag. Vi har varit gifta i snart 1, 5 år. Jag ska inte sitta och försöka beskriva vad han betyder för mig, jag kommer ändå inte att lyckas. Ord kan inte beskriva det jag känner för honom. Idag bor vi i vår mysiga 2a och har det ett bar liv tillsammans.

Jag orkar nog inte gå djupare än så på det hela. Har ni fler frågor så är det bara att ställa de. Jag svarar mer än gärna! :)

Kan lägga upp en bild på min älskling senare ikväll.

Puss på er gullisar!






Cornelia

Naaaaw <3


Neemo

Hej hej!! :D Klänningarna var underbara!! <3 Tack!



PUBLICERAT: 2010-04-06, 18:04:32 | URL: http://nemotrollet.blogg.se/
Jila

Hej gullet! Å vad glad jag blir att du är nöjd :D:D Woooho! Puss <3



PUBLICERAT: 2010-04-07, 13:59:22 | URL: http://jilasplace.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: