2010-06-20
 13:10:06

Jag dissade bröllopet

Såg ni bröllopet igår? Det har ju varit ett jävla snack om det hur länge som helst nu. Inget märkvärdigt tycker jag, jag är ju emot kungafamiljen. Alla ville åka in till stan för att få syn på "det vackra paret" men jag totalvägrade som den icke royalist jag alltid har varit. Jag satt istället hemma och svor hej vilt om hur de blåser bort folkets skattepengar. Jag blir bara arg när jag pratar om det så jag går över till ett annat ämne, nämligen hur trevligt vi hade hos Rawands äldsta morbror i förrgår.

Vi grillade, rökte vattenpipa, spelade spel och fikade med massa gott. Bäst av allt var när vi joggade på kvällen, jag och Parwin (hans morbrors fru). Jag har i vanliga fall ingen att jogga med så det var superkul att äntligen få komma ut med någon som tycker att det är kul att jogga. Vi joggade 4 km och promenerade fort 6 km i regnet!! Superwomen!! Jag kände mig som en ny människa efteråt. Tur att jag packade med joggingbyxorna och skorna.






Lilla Diba.




Puss på er så länge!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: