2010-06-20
 13:28:49

Yesterday

Igår åkte vi vidare hem till Rawands killkusiner, the twins, Alan och Lezan. Skit roliga grabbar! Jag har skrattat så jävla mycket! Bästa var Mcdriven igår. Jag dör bara jag tänker på det! Vi kör en drive och Lezan bestämmer sig för att driva med personalen i luren.


Killen i luren: Välkommen till Mcdonalds! Det går bra att beställa.
Lezan: Shuu broshan!
Killen i luren: ..eh..hej.
Lezan: Hur är läget med dig?
Killen i luren: (förvirrat som fan).. jo, bra.

Lezan bestämmer sig för att prata på kurdiska med stackaren.

Lezan: Choni? Bashi?
Killen i luren: Förlåt?
Lezan: chi akey?
Killen i luren: Nu förstår jag inte.
Lezan: (Fortfarande på kurdiska) Det är jag, Lezan broshan.

Vi DÖR AV SKRATT! Till vår förvånning och Lezans så svarar..
Killen i luren: Är det du Lezan? Hej! Hur mår du? (På kurdiska)
Han var också kurd! Det visade sig vara en bekant till Alan och Lezan. Jag grät av skratt!


Anonym

hur lnäge har du och rawand bott i sverige? :P


Hanna Andersson

Hej! Din syster är väl Jaleh (ni liknar varandra)? Hur kommer det sig att hon får ha kille som inte är kurd, och är du kurd? Är du gift?

Skriv om ditt bröllop isf. Intressant att läsa.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: