2010-06-25
 12:46:21

End of story

Hej på er!
Nu har jag varit hemma ett par dagar, sen onsdags faktiskt. Har vilat upp mig och laddat inför Göteborg! Vi ska nämligen åka till mina föräldrar och tillbringa en vecka med dem också. Det är så skönt att göra precis det vi känner för utan att tänka på jobb och skola. Jag har aldrig längtat efter ett lov så som jag har gjort i år. Imorgon ska jag till mamma och suga åt mig kärlek så hon kan ladda mig inför höstterminen.

Btw så var slutet på vår lilla roadtrip klockren! Vi tillbringade dagen i Katrineholm (hemmaplan för Rawand) och åt deras berömda pizza, kikade in på Vingåker factory outlet och tog en sen fika i Linköping med min Shelly.



Spelar Katrineholmare. Ser ni att jag får gröna ögon på somrarna?


En äkta Katrineholmare.


Sara

inget elakt menat men shit vad du pratar om du dina ögon hela jävla tiden! Vem får inte det? om jag ska vara helt ärlig så händer det många.. pga ljuset, solen. sett dej lägga upp det för ofta. Varför tänker du på det så mycket? önskar du att du hade haft det :) för jag är grönögd.. Kram


Jila

Ja, jag hade hellre velat ha gröna så jag älskar att de ändrar färg under sommartid. Jag har inte tänkt att jag pratar om det hela tiden. I vilket fall som helst så gör jag inte det, även om du har fått den uppfattningen :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: