2010-03-25
 22:56:30

Innan jag somnar..

Hej sötnosar!
Just nu sitter jag och försöker skriva en lista på bra shoppingsidor på nätet. Så imorgon slänger jag in ett inlägg med shoppingtips på nätet. Det är ju ganska tråkigt när alla handlar på ungefär samma butiker vilket leder till att de flesta tjejer bär likadana plagg. Shoppar man på nätet så sticker man ut lite mer. Jag har nämnt detta tidigare och säger det en gång till. Att shoppa på nätet är svinfarligt. Man måste sätta en gräns så att man inte sitter hemma och klickar hem en massa från olika håll. Så ha bra koll när ni väljer att handla på nätet.

Eftersom det inte gick att återställa alla mina gamla inlägg så tänker jag även tipsa lite om sånt som jag tidigare har tipsat om så det finns i arkivet. Dessutom tänker jag börja med "Dagens tips" och tipsa om något nytt varje dag. Det kommer att vara allt från kläder till hygiengrejer och heminredning. 





En av Valissias "Jila äter-bilder".

Valissia: Jag måste ju fota så du kan blogga om det.

Om jag skulle blogga om alla bilder Vali har tagit på mig så skulle alla mina inlägg handla om hur mycket jag äter.

God natt babes! Im out.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: