2010-03-23
 13:09:01

Snabbis

Hej, tjena och hallå!
Tänkte bara skriva några rader innan sätter igång med pluggandet hemifrån. Så himla skönt att ligga hemma i mjukiskläder med laptopen på magen och sköta det hela hemifrån. Jag ska försöka få så mycket gjort som möjligt och inte lata hela dagen. 

To do today:
1. Skriva hemtenta
2. Skriva ytterligare en hemtenta (eller åtminstonde börja på den)

3. Planera Lite smått inför Rawands födelsedag (28 april)
4. En långpromenad med älskling
5. Handla och laga mat
6. Fota kläderna jag vill sälja

Btw, blogg.se gav det ett försök men det gick inte att återställa mina gamla inlägg :( Trodde inte att jag skulle bli ledsen över detta, men ärligt talat så är jag ganska nere. Jag som skrev rätt ofta i början och tipsade om en massa. Nu är allt borta! Skit också.


Nellie

nej, fan vad surt att det inte går att fixa :(


Jila

Jag vet :(:(:(



PUBLICERAT: 2010-03-23, 15:01:35 | URL: http://jilasplace.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: