2010-03-25
 19:46:15

Nytt i garderoben

Gissa om jag är besviken. Vi stod utanför H&M och det vattnas i munnen på mig typ. Väl inne så blir jag så himla besviken! De hade inte fått in alla plagg. Nej, inte ens hälften. Då insåg jag, jag bor i Jönköping. Det är klart. De finaste plaggen fanns inte i butik. Dessutom fanns det typ inget i 34. Personalen på H&M hade rensat det bästa innan de ens hade öppnat! FUSK! Jag är grymt besviken.

Fick med mig detta:

 

Jag måste sluta ha så höga förväntningar på allt och alla.

Jag hade i alla fall en underbar dag på stan med min Vali! Plus att jag nu har köpt nya glasögon. Äntligen! Pluspoäng till mig wiiiihoo!


Nellie

åååh. den vita tunikan är underbar. den tittade jag på på nätet :)


Asse

Du får shoppa i sthlm istället :) Men de var fina platt du har köpt :)


KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: