2010-03-26
 15:34:33

Just nu..


..ser jag så här förstörd ut. Påsar och mörka ringar, tummen upp för mig.

Kom hem precis. Är lite småstressad eftersom en hemtenta ska vara inskickad idag. Jag måste hinna springa till posten och skicka iväg en klänning också. Jag en massa att göra idag. Inte ens fredagarna är lugna för mig. Dessutom är jag lite bitter över att:

1. Jag har fått reda på att jag ska ha min praktik på Visingsö! VISINGSÖ!! Det ligger åt helvete, vilket betyder att jag måste vakna typ 4 på morgonen varje dag och gå ut hemifrån innan 5. Först måste ta en buss in till stan, pendla till gränna, båten över till visingsö och promenera en bra bit till skolan. Alltsåkommer jag att vara hemma till typ 7 på kvällen. Jag vill seriöst gråta. Jag var hos den ansvarige och klagade och förhoppningsvis så får jag en annan praktikplats. Håll tummarna för mig nu!

2. Försvarets salva som finns på apoteket säljs inte längre. Katastrof och skandal! Mina läppar har typ inget liv utan den salvan. Köpte Bamses läppbalsam. Trodde att den skulle lukta tuttifrutti, det gör den inte.

Menmen nu ska jag försöka vara positiv! Imorgon ska jag och Valissia på äventur!! Billig shopping paradis! Gissa vart vi ska? Nackdel: jag måste upp halv 7 på en lördag. Mysigt värre.

Uppdaterar senare ikväll!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: