2010-03-19
 19:19:43

Im pissed!

Jag blir så jävla förbannad! Nu är det någon jävla idiot där ute som har hackat in sig på min blogg och rensat alla mina inlägg! Varför gör man sånt skit? Har folk verkligen inget bättre för sig? Det är för jävla sorligt att det finns människor som förstör. Varför attackera en så liten blogg som min? Du som har gjort det här, jag vet att du läser det här. Jag vet inte vad du får utav det här men ditt lilla sabotage kommer inte att hindra mig från att blogga. Mission failed. Nu kommer jag till och med att börja uppdatera oftare. Det enda jag har säga till dig är att Karma is a bitch!


99

Skit i alla forsätt blogga


avisa

NEEEEEEJ! fan va arg jag blev nu , forsätt blogga! kram!


Anonym

Ja, fortsätt blogga!!!! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: