2010-03-22
 17:17:42

I'm home!

Hej hej hej!

Hur har ni haft det idag? Hoppas ni har haft en bättre dag än min. Har jag sagt att jag hatar måndagar? Eller kursstart på måndagar? Eller kursstart på måndagseftermiddagar? Fyfan. Idag var det föreläsning mellan 13-16, vilket förstörde min dag. Jag kom i tid men var så j*vla hungrig att jag höll på att dö. Jag satt och räknade minuterna till rasten. Seriöst alltså. Jag åt ju ris och kyckling igår, det var väl runt 3 på eftermiddagen och sen åt jag ingenting på hela dagen. Jag var inte hungrig helt enkelt. Imorse vaknade jag ganska sent och därför åt jag inte frukost och var sugen på pastabageriets. Jag trodde att jag hade gott om tid på mig att fixa mig och åka till skolan, käka och gå in  till föreläsningen.. tills Rawans slänger ur sig att "Du vet väl att klockan i vardagsrummet går fel?" Jag fick springa mot bussen. Hade svinont i magen, ville seriöst gråta av hunger.

När vi äntligen får rast och jag går ner till caféet så är det stängt! Fick gå till biblioteketscafé och köpa en äcklig panini därifrån. Hade jag börjar 9 idag så hade inget att det här inträffat. Då hade jag ätit frukost och lunchat som vanligt vid tolv. Så idiotiskt att börja klockan ett. Då sover man längre istället och vet inte om man ska äta frukost eller lunch.

Precis innan vi skulle hem så skrev Cornelia ett litet meddelande till mig på en liten pappersbit. Meddelandet löd:



Tack Cornelia! Vad skulle jag ha gjort utan dig?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: