2010-03-21
 23:04:21

En klänning men ingen bal

Jag suttit framför dataskärmen och dreglat över vackra klänningar och skor. Det här med nätshopping är ju skit farligt. Jag åker ju på det rätt ofta. Klick, klick, klick. En vecka senare får jag hem allt.. och räkningen. Ibland har jag inte ens koll på hur mycket jag har beställt eller vart ifrån eftersom jag beställer från flera olika ställen samtidigt. Jag har försökt dra ner det. Jag har inte klickat hem något på ungefär en månad nu. Det är inte lätt, speciellt inte när jag hittar sånt här:





Den här underbara saken får mig att vilja spola tillbaka tiden till sista året i gymnasiet så att jag kan bära den på balen. Men icke. Lyckost alla som ska ta studenten i år säger jag bara! Det finns hur snygga klänningar som helst! Speciellt på Nelly. När jag tog studenten för strax 2 år sedan gick jag igenom ett helvete för att hitta en studentklänning. Vita klänningar var det gott om, men inte fina vita klänningar.

Nu måste jag lägga mig om jag inte vill komma sent till den nya delkursen som börjar imorgon. Vi får hoppas att geometrin inte är bajs som algebrakursen.

God natt babes!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: